Autó, Észbontó

DiRT Rally 2.0 teszt

Off

A Codemasters négy éve újra divatba hozta a keményvonalas ralijátékokat, most pedig megérkezett a folytatás.

2019_3_18_dirt

A DiRT Rally 2.0 kemény, nem ismer kegyelmet, de olyan vezetési élményt nyújt, hogy azt bármelyik vetélytársa megirigyelné…

Közeledik az utolsó kanyar, egy rossz mozdulaton vagy egy tizedmásodperces csúszáson múlik a dobogós helyezés. A sérült, meglazult ködlámpák úgy vágnak utat az éjszakában, ahogy a megfáradt, kopott abroncsok az agyagos sóderen. Mondandójával végezve, a navigátor már csak a fogait szorítja, feszülten kapaszkodik a rázkódó bukókeretbe. De a kátyú alattomos, a szélsebesen száguldó Subaru megremeg, a fényszórók pedig egy rövidke másodpercre teljesen kialszanak. Beüt a pánik, az autó felfut a töltésre és morbid eleganciával száll a fenyvesek közé. A pályán már csak egy hosszú féknyom emlékeztet a ripityára tört versenygépre.

Tudtam, hogy egy remek játékkal van dolgom, amikor felocsúdtam az előbb leírt, rémálmaimba illő baleset után. Már az első DiRT Rally során megtanultam, hogy a Codemasters versenyszimulátora nem kegyelmez a Need for Speeden nevelkedett adrenalinhajhászoknak, de a ralijáték folytatása ismét rádöbbentett, hogy milyen félelmetes tud lenni, ha nincs alattunk a blokkolásgátló, vagy a menetstabilizáló képzeletbeli védőhálója. A DiRT Rally 2.0 kegyetlen, talán az elődjénél is kegyetlenebb, a számozott DiRT-sorozathoz pedig szinte nem is hasonlítható. Ebből adódóan viszont hatalmas sikerélménnyel ajándékozza meg azokat, akik kellő kitartással oktalan amatőrökből precíz, hidegfejű profikká válnak...

Folytatás az eredeti oldalon!

Forrás: gamekapocs.hu (szlav)

Kapcsolódó Cikkek

  • Közhely, de van, amikor szavak nélkül is értjük a másikat. Van, amikor szavakkal sem. Leiner Laura

Legolvasottabb Cikkek

LÁJK Naptár

május 2022
H K S C P S V
« máj    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031