Középre csúszó vezetőülés, elektromos meghajtás, LMP1-es technológiai gyökerek: újabb tanulmányt mutatott be az Audi.
Szilárdtest-akkumulátorban tárolt elektromos energia hajtja az Audi legfrissebb tanulmányát, a PB18 e-tron kupé-kombit, amely az aktuális szokásokkal ellentétben nem robot vezet, hanem ember, feltéve, hogy elég ügyes: az autót ugyanis kifejezetten pályahasználatra szánták.
Ezért aztán az autonóm mobilitásnak nyoma sem található az autóban, bár kormányát és befecskendezőjét tisztán elektronikusan vezérli, hiszen minden rendszere by-wire, azaz fizikai kapcsolat nélkül működik. Ennek egyszerű az oka: a karosszérián belül egy külön fülke található, amely a komplett kezelőfelületet és a vezetőülést is tartalmazza, és ez a fülke motorosan behúzható az autó hossztengelyébe, így elősegítve a pályaversenyzést.
Folytatás az eredeti oldalon!
Forrás: vezess.hu (Svékus Gergő)
Kapcsolódó Cikkek
-
2019/11/12 -
-
-
2018/08/26 Utcai autóba költöztették a Formula–E-t
-
2018/02/21 Ettől az Audi kamiontól ledobod a láncot…
-
-
-
2017/11/27 Megvan az év legjobb karácsonyi reklámja
-
-
- A gyenge ember kifogásokat keres, az erős cselekszik. Az akarat a legfontosabb. “Akaratod befolyásolja sorsodat” Lakatos Levente
Legolvasottabb Cikkek
- 2014/11/24 TESZT – Milyen sztár lenne belőled?
- 2014/12/04 TESZT: Ő a legjobb barátod/barátnőd?
- 2018/06/17 Teszt: Mennyire értesz a fiúk nyelvén?
- 2014/10/22 Kinek áll jobban? – Mintás ruhák sztárokon
- 2015/03/02 A 3 legszebb idézet a tavaszról
LÁJK Naptár
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
« máj | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |