Life

Ezekkel a finomságokkal turbózd fel magad a sulira!

Off

A hosszú nyári szünet után nehéz visszarázódni a „dolgos” hétköznapokba. A szervezetednek is kell egy kis idő, mire újra felveszi a fonalat a tanulásban, de mi most elárulunk pár tippet, hogyan tudod felpörgetni az agyadat.

gyumolcsok

– Étcsoki

A benne lévő antioxidánsok és egyéb hasznos tápanyagok jó hatással vannak az agy vérkeringésére és a szellemi frissességre.

– Házi áfonyás joghurt

Itt az áfonyán van a lényeg, amelyet ha beledarabolsz egy natúr joghurtba, és adsz hozzá egy kis mézet, finom édességet kapsz. Ez a bogyós gyümölcs ugyanis lassítja az agy „öregedését”, hiszen javítja a memóriát.

– Kivi

Tudtad, hogy stresszes helyzetben a szervezetednek több C-vitaminra van szükséges? Elő a narancsos, citromos limonádéval, vagy nassolj egy kis kivit!

 

Kapcsolódó Cikkek

  • Adj egy lánynak megfelelő cipőt, és meg tudja hódítani a világot. Bette Midler

Legolvasottabb Cikkek

LÁJK Naptár

december 2018
H K S C P S V
« nov    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31