Life

Ezekkel a finomságokkal turbózd fel magad a sulira!

Off

A hosszú nyári szünet után nehéz visszarázódni a „dolgos” hétköznapokba. A szervezetednek is kell egy kis idő, mire újra felveszi a fonalat a tanulásban, de mi most elárulunk pár tippet, hogyan tudod felpörgetni az agyadat.

gyumolcsok

– Étcsoki

A benne lévő antioxidánsok és egyéb hasznos tápanyagok jó hatással vannak az agy vérkeringésére és a szellemi frissességre.

– Házi áfonyás joghurt

Itt az áfonyán van a lényeg, amelyet ha beledarabolsz egy natúr joghurtba, és adsz hozzá egy kis mézet, finom édességet kapsz. Ez a bogyós gyümölcs ugyanis lassítja az agy „öregedését”, hiszen javítja a memóriát.

– Kivi

Tudtad, hogy stresszes helyzetben a szervezetednek több C-vitaminra van szükséges? Elő a narancsos, citromos limonádéval, vagy nassolj egy kis kivit!

 

Kapcsolódó Cikkek

  • Minek emésztenénk magunkat? (…) Aminek jönnie kell, jönni fog, és ha itt lesz, szembenézünk vele. J.K.Rowling

Legolvasottabb Cikkek

LÁJK Naptár

szeptember 2019
H K S C P S V
« aug    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30