Life

Ezt soha ne csináld, ha jól akarsz aludni

Off

Az alvás minőségét sok minden leronthatja. Czanik Balázs capoeira aerobik edző, életmód tanácsadó most elárulja, mit kell elkerülnöd lefekvés előtt.

alvas_nnrhospital_com_2015

Nyugalom és rutin

A nyugodt, pihentető alvás titka a megfelelő hőmérséklet, a kellően kiszellőztetett szoba, a kényelmes matrac és párna, valamint a sötétség. Ha emellé még három havonta megfordítod a matracot, tökéletes kényelmet biztosíthatsz magunknak a frissítő alváshoz.

Ne egyél és ne igyál!

Mellőzd vagy mérsékeld a kávét, kólaféléket és az alkoholt, ugyanis ezek zavaró hatással vannak az alvásra. A nyugodt álmot néhány gyógyszer – kalcium-csatornablokkoló, szteroid vagy koffeintartalmú fájdalomcsillapító – is megzavarhatja. Akkor sem alszol el egykönnyen, ha lefekvés előtt nassolsz vagy nehezebb ételeket ettél. Ha valahogy mégsem bírod ki, hogy ne egyél lefekvés előtt, válaszd a pulykát. Ez a szárnyas, valamint a legtöbb magas fehérjetartalmú élelmiszer – például a tojás, a datolya, a halfélék vagy a zab – tartalmaz triptofánt, ami egy természetesen előforduló esszenciális aminosav, mely elősegíti a pihenést és az alvást.

Forrás: www.femcafe.hu

Kapcsolódó Cikkek

  • A szeretet és a tisztelet irányítson, és mindig legyetek jók egymáshoz. Beyoncé

Legolvasottabb Cikkek

LÁJK Naptár

december 2018
H K S C P S V
« nov    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31