Az alumínium-acél vázszerkezetű 911 GT3 RS sorozatgyártású modell adja az alapját annak a versenyautónak, amelynek legújabb szériáját a Nürburgringen mutatta be a Porsche .
Az újdonság külsőre jól megkülönböztethető közúti fivérétől: elárulja dupla buborék teteje, no meg az aerodinamikai elemek sokasága. Az autó tengelytávja 83 mm-rel nőtt a közvetlen elődhöz képest, ami az optimalizált tömegközépponttal együtt gyors kanyarokban kiszámíthatóbbá teszi. A karosszéria borítóelemei, valamint az ajtók és fedelek szinte kivétel nélkül szénszálas kompozit anyagból készültek. A közvetlen befecskendezéses szívómotor teljesítménye meghaladja az 500 lóerőt, ereje hatfokozatú, szekvenciális váltón keresztül jut el a hátsó tengelyre.
A folytatáshoz katt ide!
Forrás: vezess.hu (Svékus Gergő)
Kapcsolódó Cikkek
-
2020/05/25 -
2020/03/18 Ennél jobb Maserati versenyautót nem találsz
-
-
-
-
-
2019/09/15 Bemutatták első Formula-E-autóját a Porsche
-
-
2019/06/28 Kőkemény csúcsmodell a legkisebb Porschéból
-
2019/04/24 Hogy tetszik a kombi Porsche 911?
- A döntéseinkben, nem pedig a képességeinkben mutatkozik meg, hogy kik is vagyunk valójában. J.K.Rowling
Legolvasottabb Cikkek
- 2014/11/24 TESZT – Milyen sztár lenne belőled?
- 2014/12/04 TESZT: Ő a legjobb barátod/barátnőd?
- 2018/06/17 Teszt: Mennyire értesz a fiúk nyelvén?
- 2014/10/22 Kinek áll jobban? – Mintás ruhák sztárokon
- 2015/03/02 A 3 legszebb idézet a tavaszról
LÁJK Naptár
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
« máj | ||||||
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |