Autó

Még élesebb a Ferrari márkakupa-versenyautója

Off

Még dinamikusabbá, még kezesebbé tette a 488 GTB márkakupa-versenyverzióját a Ferrari.

2019_10_28_ferrari_488_GTB

Ha nem volt elég a három éve bemutatott 488 Challenge teljesítménye, jó hírünk van: itt a Challenge Evo, ami mindent jobban csinál. A fejlesztők nem nyers erőfölényre törekedtek, hanem hogy minél tökéletesebb legyen az összhang az abroncsok, a leszorítóerő és az elektronikus vezérlő rendszerek között. Megnövelték a leszorítóerőt, főleg elöl, a Pirelli új abroncsokat fejlesztett ki, a vezethetőséget pedig a Ferrari versenyautó-szimulátorában tökéletesítették. Új, egyedi beállításokat kapott az oldalirányú csúszást szabályozó SSC rendszer, ami javította a kanyarvételi sebességet, illetve a kigyorsításhoz nélkülözhetetlen tapadást. Az orrkialakítás aerodinamikai hatásfoka 30 százalékkal javult a mezei 488 Challenge-hez képest. Módosították az első túlnyúlást, valamint megnyújtották a motor- és fékhűtőlevegőt bevezető nyílásokat. Átdolgozták az első lökhárító oldalfalait is. Összességében 50 százalékkal nőtt a leszorítóerő.

Folytatás az eredeti oldalon!

Forrás: vezess.hu (Svékus Gergő)

Kapcsolódó Cikkek

  • Közhely, de van, amikor szavak nélkül is értjük a másikat. Van, amikor szavakkal sem. Leiner Laura

Legolvasottabb Cikkek

LÁJK Naptár

augusztus 2020
H K S C P S V
« máj    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31