Ajánló

Wreckfest teszt

Off

Itt nincs helye a finomkodásnak. Egyszerre kell ravasznak és könyörtelennek lenned, ha győzedelmeskedni szeretnél.

2019_9_2_wreck

A siker érdekében pedig azért sem kár, ha darabjaira hullva érsz elsőként a célba.
Egészen messzire nyúlik vissza a Wreckfest története, a FlatOut-sorozatért is felelős finn BugBear Entertainment ugyanis közel hét évvel ezelőtt jelentette be az akkor még Next Car Game néven futó projektet. A múlt héten pedig befutott végre a Wreckfest PlayStation 4-re és Xbox One-ra is.

A Wreckfest a kampány első versenyével azonnal behajít minket egy arénába, ahol a Destruction Derby legszebb pillanatait idézve egy magabiztos benzinfröccs kíséretében jelzi, hogy a féktelen pusztítás ideje visszatért és itt az idő, hogy ismét régi fényében tündököljön az autóversenyzés egy mostanra már kevésbé ismert és valószínűleg csak szűk réteg számára izgalmas mellékvágánya. Maga a karriermód öt különálló, de egyre nehezedő bajnokságból áll össze. Akadnak majd roncsderbik, ovális pályán zajló versenyek és lepukkant járgányok öldöklő csatái jó kis murvás, saras helyszíneken. Ha sikerül a meghatározott pontszámot összegyűjtenünk, akkor szintet lépve kipróbálhatjuk magunkat a magasabban jegyzett bajnokságokban is.

Az így szerzett szintlépésekkel és kreditekkel aztán egyrészt újabb eseményeket nyithatunk meg az adott bajnokságon belül, másrészt így lesz lehetőségünk járgányainkat fejleszteni. Így huppanhatunk be egy kis háromkerekű volánja mögé iskolabuszok ellen versengeni, vagy egy méretes kombájnt vezetve roncsderbizni, illetve így tudjuk majd újabb és újabb négykerekűekkel bővíteni a garázsunkat. A “kampány” egyébként nemigen ül le, végig magas fordulatszámon pörgeti az elborult versenyeket. Másfelől nincs két ugyanolyan összecsapás, a kialakult káoszban ugyanis egy biztosnak hitt első helyet is pillanatok alatt el lehet dobni, és itt nincs visszatekerés funkció: ha totálkárosra törted a járgányodat, akkor ott mindennek vége. Éppen ezért minden egyes küzdelem komoly észjáték is, mert nem elég tövig nyomni a gázpedált, sokszor érdemes belátni, hogy adott helyzetben bizony engednünk kell az MI vezérelte ellenfeleknek, hogy aztán egy későbbi kanyarban vágjunk vissza.

Folytatás az eredeti oldalon!

Forrás: gamekapocs.hu (Shifty)

Kapcsolódó Cikkek

  • Közhely, de van, amikor szavak nélkül is értjük a másikat. Van, amikor szavakkal sem. Leiner Laura

Legolvasottabb Cikkek

LÁJK Naptár

szeptember 2019
H K S C P S V
« aug    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30